Känn ingen sorg för mig Anders Borg

Prao med emmy hollsten skogman på Hortema. Fitt tråkigt och alla heter Johan.
Dag 1 - Emmy var i Kiruna. Slet till sista blodsdroppen.... eller kanske nästsista för jag åkte runt i cykelhjälm med flames på en kickboard i dart fart de sista timmarna.
Image and video hosting by TinyPic
Dag 2 - Emmy esta aqui och Johan 4 ballar ur samt ett väldigt tjockt barn snor kickboarden så jag får mord i tankarna.
Dag 3 - Eller idag.... Lunch @ Vero med Andrea snopp och Johan 4 har rest bort så vi dansar runt och jag är blir kung av att tejpa. Kickboarden hittas också trots traumatisk upplevelse. Emmys matlåda bestod av hackkorv idag också, känder mig hyllad osv.
Image and video hosting by TinyPic

//
Postat av: Tilda

HACKKORV<3

2011-11-11 @ 23:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: