en gemensam nämnare

Alltså har haft så himla bra dag. Klassenjäveln vann volleyboll turneringen och alla var phett snygga och jag var fin i toffsar och det snöade och Andrea, Sabina och Tilda är helt fantastiska och Ponyo var jättekonstig och det snöade lite mer och min buss var i tid och när jag satte ipodden på shuffle spelades det bara bra låtar och det var varmt på bussen och SF var inte knövliga och jag fick sitta brevid en jättesnygg tjej med septum piercing på bion och Lisa är bäst och Girl with the dragon tattoo var bra trots världens sämsta manus och Rooney Maras kläder var fina och ett rådjur följde mig hem från bussen och pappa har gjort kola och jag använde ordet "och" 19 gånger i detta inlägg.

//

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: