Stay up for days igen

Okej, jag har inte bloggat för att jag är rädd för galen September dansandes på pepsiburk på blogg.se bakgrunden. Hon ser in i själen. Första skoldagen var chill samt hemsk och har redan beskrivits som deprimerad. Spionerade på vår nya spanska lärare Patricia Andersson som inte kan svenska. Idag rappade jag om mina vänner och vi gjorde samarbetsövningar och alla var oväntat smidiga förutom jag som rörde mig som en flock skadade klövdjur. I morgon ska vi simma, livrädda osv. Kommer vara så in i helvete kallt. PEPPEN PÅ DET!

OCH FÖRRESTEN BARA FÖR ATT VARA KLAR MED DET HÄR JAG VILL INTE HA KATT TRÖJAN, IRONISMURFARNA HOPPADE!

//
Postat av: S H A K E Y S H A K E Y - I shoot, with a camera.

Re: HAHAHA jaaa, ser sådär äckligt nöjd ut typ. Tror det är en säl btw!

2011-08-23 @ 17:50:34
URL: http://shakeyshakey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: