hur långt bort vi än flyr är vi ändå alltid fast här

Image and video hosting by TinyPic
Vaknade klockan 8 av att Eira knacka på, skräll. Vi cykla iallafall med tösabitarna och Jesper för att säga ett sista hejdå till Emma som just nu sover i sin säng i Spanien. Hoppas hon mår bra, och lever, samt träffat någon som heter Pablo. Efter en sista kram och ännu ett hejdå åkte alla hem förutom jag och Eira som hade Gorbys och yoghurt picknick. Sen kom dom andra och vi köpte glass och jag och Eira gjorde super smörgåsar till lunch. Sen somnade jag i Eira soffa, för jag äger.

//
Postat av: era

picknick med klari på min gård e myyys hämtar gorbys från min fryyyys

OMG EN LÅT!

2011-08-05 @ 14:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: